SCRAMBLER CU ATITUDINE AUTENTICĂ
Ținută pentru orice fel de drum, siluetă de Scrambler fără vârstă, profilul clasic de Triumph. Din orice unghi, Scrambler 400 X își arată emblematica moștenire.
Disponibil din ianuarie 2024, la un preț ce urmează să fie anunțat.
FINISAJE ȘI DETALII
Pulberea neagră specifică ce îmbracă motorul, reflexiile aurii ale furcii inversate, vopseaua de înaltă calitate sau detaliile rafinate ale emblemelor sunt elemente care arată că Scrambler 400 X este o motocicletă premium.
APTITUDINI PENTRU ORICE DRUM
Protecții pentru motocicletă și pentru pilot. Apărătoare mai lungă a roții frontale, protecție în zona inferioară, protecție pentru far, pentru radiator și pentru mâini, toate contribuie la aptitudinile de a parcurge orice drum.
ERGONOMIA PILOTULUI
Amplasarea comenzilor, ghidonul lat cu poziție reglabilă, scărițele late foarte aderente fac ca Scrambler 400 X să fie confortabil și ușor de controlat în afara asfaltului.
CADRU ȘI SUSPENSII
Cadrul special conceput pentru Scrambler, setările furcii inversate cu jambe de 43 mm și ale monoamortizorului central asigură agilitate pe orice suprafață de rulare.
JANTE ȘI ANVELOPE
Jantele din aluminiu specifice Scrambler, cu brațele în V și cu dimensiunile de 19 inch pentru roata frontală și 17 inch pentru cea posterioară sunt echipate cu anvelope premium și transmit încredere indiferent de condițiile de drum.
FRÂNE
Etrierul cu două pistonașe montat radial și furtunul cu manta oțelită asigură putere de frânare progresivă, sistemul ABS Bosch putând fi decuplat pentru un control total.
TEHNOLOGIE MODERNĂ
Instrumente stilate, cu un vitezometru clasic și ecran LCD ce indică treapta de viteză și informațiile importante. Sistemul de control al tracțiunii se poate decupla pentru siguranță și control în afara asfaltului.
SECURITATE
Scrambler 400 X este dotat cu blocator de ghidon și imobilizator antifurt. Un microchip de securitate integrat în cheie permite ca numai proprietarul să poată porni motocicleta.
MOTOR: | 1 cilindru, 4 valve, DOHC |
---|---|
RACIRE: | cu lichid |
CAPACITATE CILINDRICĂ: | 398 cc |
RAPORT DE COMPRESIE: | 12:1 |
PUTERE: | 40 CP |
CUPLU: | 37.5 Nm @ 6.500 rpm |
CUTIE DE VITEZE: | 6 trepte |
PORNIRE: | electrica |
TRANSMISIE: | pe lant |
ÎNĂLȚIME ȘA: | 835 mm |
---|---|
GREUTATE: | 179 kg |
ANVELOPĂ FAȚĂ: | 100/90 R19 |
ANVELOPĂ SPATE: | 140/80 R17 |
FRANA FAȚĂ: | disc de 320 mm, etrier cu 4 pistoane, ABS |
FRANA SPATE: | 1 disc de 230 mm, etrier cu 1 pistoan, ABS |
SUSPENSIE FAȚĂ: | furcă inversată de 43 mm, cursa 150 mm |
SUSPENSIE SPATE: | amortizoar reglabil, cursa 150 mm |
REZERVOR: | 13 L |
ALTE DETALII: | motor TR-Series 400cc, |
---|---|
sistem Bosch ABS, | |
functie de control al tractiunii, | |
acceleratie ride by wire, | |
ambreiaj torque-assist, | |
iluminare cu LED, | |
far DRL (Daytime Running Lights) | |
priza USB, | |
sistem anti-furt, | |
bord multi-functional cu afisaj LCD, | |
25 de accesorii dedicate, | |
roți usoare din aluminiu turnat cu spițe, | |
anvelope premium, | |
apărători pentru mâini, | |
cut protectie motor, protectii far si radiator | |
CULORI: | khaki (Matt Khaki Green / Fusion White), rosu (Carnival Red / Phantom Black), negru (Phantom Black / Silver Ice) |
AN MODEL: | 2024 |