TIGER 900 RALLY PRO

 > motociclete  >  ADVENTURE  > TIGER 900 RALLY PRO

ECHILIBRU ȘI AGILITATE

Triumph Tiger 900 Rally duce mai departe și ridică la un alt nivel aptitudinile versiunilor XC – optimizate pentru mersul în off-road, dar rămânând foarte capabile și pe asfalt.

TIGER 900 RALLY PRO

PREȚ 15.990 EURO

BONUS ACCESORII 1200 EUR

ELIGIBIL PROGRAM RABLA

CONFIGUREAZĂ

BONUS: Cutii laterale și kit montaj în valoare de 1200 € incluse în preț. Ofertă valabilă până la 30.09.2023.

  • Set cutii laterale A9500880 – 840 Eur
  • Suport cutii laterale A9501286 – 360 Eur

Tiger 900 Rally Pro este un reper în categoria adventure, fiind gata să te poarte cu încredere deplină indiferent de suprafața de rulare, destinație sau de distanță. Echipamentele de top asigură experiențe de neuitat în off-road, completate cu un comportament stradal de referință.

Bordul e reprezentat de un ecran TFT color cu diagonala de 7 inch cu o claritate bună indiferent de condițiile atmosferice ce integrează modulul de conectivitate prin Bluetooth, suspensiile performante Showa sunt destinate și pentru mersul în off-road, sistemele ABS și TC sunt optimizate pentru viraje, roata anterioară este echipată cu remarcabilele etriere Brembo Stylema, ușoare, compacte, eficiente.

Triumph a testat și aprobat pentru acest model pneurile Pirelli Scorpion Rally, dedicate raliurilor și curselor în deșert, astfel că – odată echipat cu pneurile potrivite – Tiger 900 Rally Pro poate fi pilotat pe orice suprafață întâlnită. Aptitudinile sunt completate de jantele spițate cu anvelope tubeless ce au dimensiunile de 21 inch pe față și 17 inch pentru roata posterioară, specifice gamei Tiger 900 Rally.

Nu lipsesc luminile cu LED (inclusiv lumină cu LED pentru mersul în timpul zilei), manșoanele cu încălzire sunt dotare standard pe acest model, rezervorul de combustibil cu o capacitate de 20 litri asigură o autonomie sporită. Tiger 900 Rally Pro are accelerație ride-by-wire cu șase moduri de pilotaj, fiecare dintre acestea cu propria curbă putere și de intervenție a sistemelor ABS și TC (Road, Rain, Sport, Off-Road, Off-Road Pro, Rider). Ambreiajul asistat și cu alunecare controlată ajută pilotul atât în lungile călătorii când e nevoit să stea în șa o zi întreagă, cât și la traficul din oraș unde este necesară acționarea repetată a levierului.

Dotări de serie pe acest model sunt sistemul care asistă schimbarea treptelor de viteză fără ambreiaj (quickshifter), butoanele retroiluminate, șa încălzită pentru pilot și pasager, sistem care monitorizează presiunea în pneuri, controlul vitezei de croazieră, cricul central, bare de protecție pentru motor, scut din aluminiu pentru partea inferioară și proiectoare auxiliare pentru ceață.

SPECIFICAȚII

MOTOR: 3 cilindri în linie, 12 valve, DOHC
RACIRE: cu lichid
CAPACITATE CILINDRICĂ: 888 cc
RAPORT DE COMPRESIE: 11.27:1
PUTERE: 95 CP
CUPLU: 87 Nm la 7.250 rpm
TRANSMISIE: pe lanț
CUTIE DE VITEZE: 6 trepte
PORNIRE: electrică
DIMENSIUNI: 2269 x 935 x 1452 (1502) mm
GREUTATE: 201 kg
ÎNĂLȚIME ȘA: 850 – 870 mm
ANVELOPĂ FAȚĂ: 90/90-21
ANVELOPĂ SPATE: 150/70R17
FRÂNĂ FAȚĂ: 2 discuri flotante 320 mm, etriere Brembo Stylema 4 pistoane
FRÂNĂ SPATE: etrier glisant cu un singur piston Brembo
SUSPENSIE FAȚĂ: fură inversată Showa de 45 mm, reglabilă, cursă 240 mm
SUSPENSIE SPATE: suspensie Showa, reglabilă, cursă 230 mm
REZERVOR: 20 L
ALTE DETALII: sistem ABS Cornering,
control al tracțiunii optimizat,
Cruise Control,
6 riding modes,
suspensii Showa,
furcă cu posibilități multiple de reglaj,
lumini cu LED (inclusiv lumină pentru zi),
priză USB,
ecran TFT de 7 inch cu conectivitate prin Bluetooth la aplicația My Triumph,
protecții mâini,
mânere încălzite,
quickshifter
manșoane și șa incalzită și pentru pasager,
proiectoare auxiliare pentru ceață,
cric central,
protecție pentru motor,
scut din aluminiu,
monitorizare a presiunii penurilor.
CULOARE: Alb, Verde, Sandstorm
AN MODEL: 2023

Folosim cookies pentru a imbunătăți experiența ta. Navigând în continuare, îți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Politica de Confidențialitate.