Dezvoltat pentru aventura supremă, oricare ar fi terenul pe care rulează, modelul excelează însă în off-road.
Acum ai toate avantajele cu cel mai capabil model din clasa motocicletelor adventure de capacitate cilindrică mare, Tiger 1200 Rally Explorer. Dezvoltat pentru aventura supremă, oricare ar fi terenul pe care rulează, modelul excelează însă în off-road.
O inovație majoră în ceea ce privește siguranța la condus este oferită de sistemul radar pentru avertizarea pericolelor din unghiul mort, sistem cu care este dotat Tiger 1200 Rally Explorer, o noutate absolută. Modelul dispune și de o autonomie considerabilă, datorită rezervorului de 30 litri.
Motorul T-Plane cu trei cilindri și capacitatea de 1160 cmc dezvoltă o putere de 150 de cai, oferind cel mai bun echilibru între cuplul la turații joase și putere ridicată spre zona roșie.
Suspensiile semi-active premium Showa au o cursă de 220 mm și setări pentru stradă, dar și pentru off-road. Etrierele Brembo Stylema sunt asociate cu un cilindru principal Magura pentru frânare avansată de mare finețe.
Noul cadru, mai ușor și mai rezistent, are o altă formă, ciclistica integrând și alt tip de cardan. Rally Explorer vine echipat cu jante spițate de 21 inch pe față și 18 inch pe roata posterioară, cu anvelope tubeless. Modelul dispune de dotări precum sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri Tyre Pressure Monitoring System și sistemul Hill Hold Control de asistență pentru pornirea din rampă.
Șaua este încălzită, atât pentru pilot cât și pentru pasager, putând fi reglată pe înălțime (875-895 mm), iar poziția ghidonului și a scărițelor a fost revizuită pentru a asigura o manevrabilitate crescută și confort.
Modelul dispune de șase moduri de pilotaj ce pot fi ușor selectate în mers cu ajutorul unui buton dedicat, fiecare mod având setări proprii pentru răspunsul accelerației, controlul tracțiunii, sistemul ABS și setările suspensiilor.
Sistemele Optimised Cornering ABS și Traction Control sunt controlate de o avansată unitate IMU, adăugând un plus de siguranță la condus. Acestea pot fi dezactivate complet de piloții experimentați, pentru o experiență incitantă, .
Pachetul Rally Explorer mai include cric central, scut de protecție pentru baia de ulei, mânere încălzite, bare de protecție motor, bare de protecție rezervor de combustibil, sistem pentru controlul vitezei de croazieră (Cruise Control), sistemul de schimbare a treptelor Triumph Shift Assist (up and down), sistem Adaptive Cornering Lighting pentru vizibilitate sporită în viraje, lumini auxiliare LED.
Impresionând deopotrivă prin finisajele premium și tehnologia de ultimă generație, Tiger 1200 Rally Explorer este gata să pornească în aventura absolută, oferind confort desăvârșit.
MOTOR: | 3 cilindri în linie, 12 valve, DOHC |
RACIRE: | cu lichid |
CAPACITATE CILINDRICĂ: | 1160 |
RAPORT DE COMPRESIE: | 13.2:1 |
PUTERE: | 150 CP |
CUPLU | 130 Nm la 7.000 RPM |
TRANSMISIE: | pe cardan |
CUTIE DE VITEZE: | 6 trepte |
PORNIRE: | electrică |
DIMENSIUNI: | 1547 x 982 x 1560 mm |
GREUTATE: | 261 kg |
ÎNĂLȚIME ȘA: | 875/895 mm |
ANVELOPĂ FAȚĂ: | 90/90-21 (M/C 54V TL), Metzeler Karoo Street, tubeless |
ANVELOPĂ SPATE: | 150/70 R18 (M/C 70V TL), Metzeler Karoo Street, tubeless |
FRÂNĂ FAȚĂ: | 2 discuri flotante 320 mm, etriere Brembo M4.30 Stylema monobloc, cilindru Magura HC1 cu presiune reglabilă, OC-ABS |
FRÂNĂ SPATE: | 1 disc de 282 mm, etrier Brembo cu 1 piston, cilindru principal, OC-ABS |
SUSPENSIE FAȚĂ: | furcă inversată Showa semi-activă de 49 mm, cursă 220 mm |
SUSPENSIE SPATE: | monoamortizor Showa semi-activ, cursă 220 mm |
REZERVOR: | 30 L |
ALTE DETALII: |
|
CULOARE: | Matt Khaki, Snowdonia White, Sapphire Black |
AN MODEL: | 2022 |