Tiger 1200 Rally Pro duce aventura la următorul nivel, oricare ar fi terenul pe care rulează, excelând însă în off-road.
Aventură pură, avantaj absolut. Cel mai capabil model din clasa motocicletelor adventure de capacitate cilindrică mare, Tiger 1200 Rally Pro duce aventura la următorul nivel, oricare ar fi terenul pe care rulează, excelând însă în off-road.
Modelul este echipat cu noul motor distinct T-Plane eficient și cu caracter, cu capacitatea de 1160 cmc, ce dezvoltă o putere de 150 de cai. Suspensiile semi-active premium Showa au o cursă de 220 mm și setări pentru stradă, dar și pentru off-road. Noul cadru, mai ușor și mai rezistent, are o altă formă, ciclistica integrând și alt tip de cardan. Rally Pro vine echipat cu jante spițate de 21 inch pe față și 18 inch pe roata posterioară, cu anvelope tubeless. Modelul dispune de dotări precum sistemul Hill Hold Control de asistență pentru pornirea din rampă.
Șaua remodelată poate fi reglată pe înălțime (875-895 mm), iar poziția ghidonului și a scărițelor a fost revizuită pentru a asigura o manevrabilitate crescută și confort.
Pe lângă cele cinci moduri de pilotaj disponibile pe GT PRO – Road, Rain , Sport, Off-Road și Rider, modelul Rally PRO dispune și de modul Off-Road Pro, în care sunt dezactivate complet sistemele ABS și Traction Control. Modurile de pilotaj pot fi ușor selectate în mers cu ajutorul unui buton dedicat, fiecare mod având setări proprii pentru răspunsul accelerației, controlul tracțiunii, sistemul ABS și setările suspensiilor.
Pachetul Rally PRO mai include cric central, scut de protecție pentru baia de ulei, mânere încălzite, bare de protecție motor, sistem pentru controlul vitezei de croazieră (Cruise Control), sistemul de schimbare a treptelor Triumph Shift Assist (up and down), sistem Adaptive Cornering Lighting pentru vizibilitate sporită în viraje, lumini auxiliare LED.
Impresionând deopotrivă prin finisajele premium și tehnologia de ultimă generație, Tiger 1200 Rally Pro este gata să pornească în aventura absolută, oferind confort desăvârșit.
MOTOR: | 3 cilindri în linie, 12 valve, DOHC |
RACIRE: | cu lichid |
CAPACITATE CILINDRICĂ: | 1160 |
RAPORT DE COMPRESIE: | 13.2:1 |
PUTERE: | 150 CP |
CUPLU | 130 Nm la 7.000 RPM |
TRANSMISIE: | pe cardan |
CUTIE DE VITEZE: | 6 trepte |
PORNIRE: | electrică |
DIMENSIUNI: | 1547 x 982 x 1560 mm |
GREUTATE: | 249 kg |
ÎNĂLȚIME ȘA: | 875/895 mm |
ANVELOPĂ FAȚĂ: | 90/90-21 (M/C 54V TL), Metzeler Karoo Street, tubeless |
ANVELOPĂ SPATE: | 150/70 R18 (M/C 70V TL), Metzeler Karoo Street, tubeless |
FRÂNĂ FAȚĂ: | 2 discuri flotante 320 mm, etriere Brembo M4.30 Stylema monobloc, cilindru Magura HC1 cu presiune reglabilă, OC-ABS |
FRÂNĂ SPATE: | 1 disc de 282 mm, etrier Brembo cu 1 piston, cilindru principal, OC-ABS |
SUSPENSIE FAȚĂ: | furcă inversată Showa semi-activă de 49 mm, cursă 220 mm |
SUSPENSIE SPATE: | monoamortizor Showa semi-activ, cursă 220 mm |
REZERVOR: | 20 L |
ALTE DETALII: |
|
CULOARE: | Matt Khaki, Snowdonia White, Sapphire Black |
AN MODEL: | 2022 |